Breadcrumbs (2)

Black Watering

Τετάρτη | Wednesday 07.08.2024 18:30

Μουσική Περφόρμανς / Music Performance
Black Watering
Δημήτρης Σάββα / Dimitris Savva
30'


περιγραφή από τον συνθέτη:
Η υποβρύχια ηχορύπανση είναι ένα σημαντικό οικολογικό πρόβλημα το οποίο είναι άγνωστο στο ευρύ κοινό. Έχει αρνητικές επιπτώσεις στα ενάλια είδη επηρεάζοντας αρνητικά τη συμπεριφορά τους, την επικοινωνία τους και τον προσανατολισμό τους. Ερευνώντας το συγκεκριμένο οικολογικό πρόβλημα, δημιούργησα-ως μέρος του προγράμματος καλλιτεχνικής φιλοξενίας της EMPACT-NATFA με τίτλο"Νερό: Μνήμη &Κίνηση"- την περφόρμανςζωντανής ηλεκτρονικής μουσικής Black Watering.Το έργο συμπεριλαμβάνει ήχους νερού και αέραεπεξεργασμένους σε πραγματικό χρόνο που δημιουργώ χρησιμοποιώντας μια γυάλα με νερό και ένα καλαμάκι,καθώς και υποβρύχιεςηχογραφήσεις από τη Μαύρη Θάλασσα, κοντά στη βουλγαρική πόλη Σωζόπολη. Οι υποβρύχιες ηχογραφήσεις έγιναν σε τρείς διαφορετικές τοποθεσίες οι οποίες επιλέχθηκαν βάσει των ηχητικών τους χαρακτηριστικών. Κατά τη διαδικασία υλοποίησης του έργου χρησιμοποιήθηκαν πρακτικές αυτοσχεδιασμού βασισμένες στον πειραματισμό με διαφορετικά score.Μέσω αυτής της διαδικασίας είχα τηδυνατότητα να εξερευνήσω τημουσικότητα των ηχογραφημένων και ζωντανά παραγόμενων ήχων, καθώς και να συναισθανθώ, να ενσαρκώσω και να γίνω η φωνή των θαλάσσιων ειδών.


description by the composer:
Underwater sound pollution is a significant ecological problem that often goes unnoticed by the general public. The pollution has a threatening impact on species living underwater, as it disturbs their behavior, communication, and navigation. Exploring this ecological problem, I developed Black Watering during my stay at the EMPACT-NATFA Artistic Residency, themed "Water: Memory & Movement." The work involves real-time manipulation of both live-produced water and air sounds that I create using a water tank and straw, along with underwater recordings from the Black Sea in Sozopol.
The underwater sound recordings took place in three different locations along the seaside in Sozopol and were selected after extensive exploration of the area to identify places with sonically interesting characteristics suitable for recording. For the realization of the performance, an improvisational practice was employed, involving experimentation with several performance scores. Through this procedure, I was able to explore the musicality of the recorded and live-produced sounds, as well as to empathize with, embody, and become the voice of marine animals.